نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدید ترین اخبار باشگاه یوونتوس

جدید ترین اخبار باشگاه یوونتوس

زمان زیادی تا شروع اولین بازی یوونتوس در رقابت های سری آ باقی نمانده و حالا یوونتوسی ها تنها یک بازی دوستانه ی دیگر در پیش دارند. در ادامه اخرین اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

میلینکوویچ:

 

آینده نیکولا میلنکوویچ به نظر شفاف تر از گذشته است. مدافع صربستانی اینتر و یوونتوس را در دست دارد و حالا باید تصمیم بگیرد. فالی رمضانی ایجنت وی قرار است تا 48 ساعت آینده به ایتالیا برود تا با باشگاه ویولا با موکلش صحبت کند و تیم بعدی را مشخص کند.

 

الکان:

 

یوونتوس تاریخ مهمی دارد و دقیقاً به همین دلیل است که امروز اینجا هستیم. امسال باید سالی باشد که در آن ثابت کنید یوونتوس هستید، ما تاریخ مهمی داریم.

 

راسپادوری:

 

ناپولی، راسپادوری را می خواهد و بر اساس آنچه ایل ماتینو گزارش داد، شب گذشته یک تماس جدید بین دی لورنتیس و جیووانی کارنوالیانجام شد. بر اساس این گزارش، دو طرف به توافق نهایی نزدیک هستند و راسپادوری از یووه دور شده است.

 

ترانسفر:

 

به گزارش اسکای اسپورت، دیدار آلگری و مدیران یوونتوس به نشان دادن دستورالعمل های این بازار بود. اولویت بیانکونری ها بین یک مدافع چپ، یک مهاجم دیگر و یک هافبک است. اسامی هم کوستیچ، موراتا و پاردس است.

 

کوستیچ:

 

. این بازیکن صرب برای اینکه بتواند با ولاهوویچ هماهنگ شود عالی است. در مورد کوستیچ، وستهام نیز وجود دارد که 15 به اضافه 5 پاداش را ارائه کرده است. بنابراین اگر یوونتوس صربی را می خواهد، می داند که این حداقل نقطه شروع است.

 

موراتا:

 

در مورد خط حمله بیانکونری، اولویت همچنان موراتا است. آلگری اسپانیایی را می خواهد و به همین دلیل بیانکونری ها از راسپادوری زمان خواستند. یوونتوس تا حد امکان برای رسیدن به موراتا تلاش خواهد کرد و پس از آن در صورت عدم امکان جذب او، گزینه های جایگزین مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

پارادس:

 

بیانکونری ها همچنین مایلند به پاردس برسند که از قبل با او به توافق کرده اند اما هنوز توافق با پاری سن ژرمن باقی مانده است. فرانسوی ها برای این بازیکن رقم 15 میلیون طلب می کنند. از طرفی در راه خروج از یوونتوس، آرتور است که مورد علاقه والنسیا است. گتوزو قبلا با این بازیکن برزیلی صحبت کرده است و مایل است به باشگاه اسپانیایی برود. اکنون یوونتوس و والنسیا به مذاکره برای دستیابی به توافقی قطعی ادامه می دهند.

 

روگانی:

 

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، ملموس ترین پیشنهاد برای روگانی، گالاتاسرای است. مقصدی خوشایند برای یوونتوس، زیرا باشگاه ترکیه ای حاضر است کل دستمزد 3 میلیون یورویی را به این بازیکن بپردازد.

 

زانیولو:

 

آنتونیو کونته، زانیولو را به هر قیمتی می خواهد. در چند روز آینده، تاتنهام پیشنهادی نزدیک به 50 میلیون یورو، درست همانطور که رم درخواست کرده است، ارائه خواهد کرد. این بازیکن در لیست خرید یوونتوس هم می باشد ولی یووه حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو نیست.

 

مک کنی:

 

در ابتدای نقل و انتقالات یوونتوسی ها سه پیشنهاد برای مک کنی دریافت کردند ولی الگری خواهان حفظ این بازیکن برای فصل جاری شد.

 

ارتور:

 

الگری در ابتدای فصل جدید به مدیران یوونتوس اعلام کرد که ارتور جایی در برنامه های او ندارد و باید یوونتوس را ترک کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: